نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

چگونه می توان چربی غذا را کم کرد ؟

This is a discussion on چگونه می توان چربی غذا را کم کرد ؟ within the علوم غذایی forums, part of the تالارهای متفرقه category; برای کم کردن چربی غذا راههای زیر را امتحان کنید : - برای صبحانه می توانید، نان تست و کره ...

  1. Top | #1

    کاربر نمونه

    کاربر قدیمی


    حیوان خانگی
    DOG
    محل سکونت
    OC & TEH
    لايك دريافتي
    13
    لايك كرده
    0
    نوشته ها
    1,553
    می پسندم
    839
    مورد پسند : 3,170 بار در 769 پست
    حالت من :
    My Mood
    Paranoid

    Gh چگونه می توان چربی غذا را کم کرد ؟


    برای کم کردن چربی غذا راههای زیر را امتحان کنید :



    - برای صبحانه می توانید، نان تست و کره گیاهی (به اندازه کم)، به همراه 1 عدد سیب را مصرف کنید.

    - برای ناهار 1 عدد ساندویچ با سس خردل و یا سس گوجه فرنگی به جای مایونز میل کنید.

    - برای شام، مرغ پخته شده به جای مرغ سوخاری و یا ماهی آب پز و یا پخته شده به جای ماهی سوخاری و یا سیب زمینی با پوست پخته شده به جای سیب زمینی سرخ شده مصرف کنید.

    - برای میان وعده نیز می توانید بیسکوییت که با هر نوع از غلات تهیه شده باشد را به جای شیرینی های خامه ای و چرب و یا ذرت بوداده را به جای چیپس مصرف کنید.



    چه نوع از غذاها داری اهمیت فوق العاده زیادی می باشند؟

    1- سبزیجات

    2- میوه جات

    3- نان و غلات کامل و با سبوس

    4- شیر و دیگر لبنیات (بهتر است که کم چرب باشد)

    5- گوشت قرمز، مرغ، ماهی و تخم مرغ



    نکات زیر را به یاد داشته باشید تا از زندگی خود لذت برید:

    - هر روز صبحانه بخورید. بدین وسیله گرسنگی در طول روز را به حداقل می رسانید.

    - سبزیجات و میوه جات را در هر وعده غذایی میل کنید.

    - یکی از کارهای خوب وزارت بهداشت این است که ارزش غذایی هر غذای آماده را در پشت بعضی از غذاها می نویسند. شما با استفاده از آنها می توانید مقدار کالری و مواد مغذی هر محصول را بدانید و محصول مناسب را خریداری کنید. توصیه ما به شما این است که محصولاتی را انتخاب کنید که مقدار کمی چربی، چربی های اشباع، شکر و نمک داشته باشد.

    - هنگامی که غذای بیرون میل می کنید، بهتر است مقدار کمی را سفارش دهید و یا با دوست خود آن غذا را تقسیم کنید. محتویات هر غذایی که می خواهید سفارش دهید را از گارسون بپرسید.

    - از خوردن غذای خود لذت ببرید.هر غذای سالمی که با میل و رغبت خورده شود، ارزش غذایی آن بالا میرود و برای بدن مناسب تر می باشد.

    - برای غذا خوردن وقت بگذارید و از هر لقمه ای که میل می کنید، لذت برید.

    - مقدار غذای لازم برای بدن خود را در طول روز قسمت کنید و از حجم زیاد غذا در یک وعده جدا خودداری کنید.

    - آب بنوشید و نوشیدن مایعات شیرین را محدود کنید.

    - برای انتخاب میان وعده، از گروه های غذایی استفاده کنید.

    - برای سالم بودن، رژیم غذایی را رعایت کنید و همراه با آن ورزش کردن را فراموش نکنید. افرادی که ورزش می کنند و رژیم غذایی سالم دارند، سالم تر و بهتر زندگی می کنند.



    چه خوب است تمام فوائد غذاها را بدانیم و از آنها برای سالم زیستن استفاده کنیم تا هیچ مشکلی برای بدنمان بوجود نیاید.





  2. 3 کاربر پست DR S عزیز را پسندیده اند .


Visitors found this page by searching for:

چگونه مي توان چربي سوزي كرد

کلمات کلیدی این موضوع

تالار گفتگوی پرشین پت (Mypet.ir) مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
اطلاعات تماس با پرشین پت
جهت ارتباط با مديران پرشین پت مي توانيد از اطلاعات زير استفاده نماييد .
Email : persianpet@gmail.com
SMS : 10000128394214




Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556